Tuesday, February 12, 2013

kenduri kawen gua

Assalamualaikum

smalam gua pergi kenduri kawen abg sedara gua kt ttdi
gua x makan sgt pun sbb ralit layan baby mikail rayyan
reason gua suka pegi kenduri ialah makan free
haih x rupa anak dara langsung gua bg reasons camnih

lagi satu
gua suke pegi kenduri kawen coz gua nk dgr pendapat tuan papa gua psl kenduri kawen gua
beliau minx time gua kawen nnti suma usher kna pkai jubah
smpaila ke abg ahkak waiter
door gift harusla ade kekacang2 mcm pistachio dan kismis
disertakan dgn sebuah al-mathurat
ye..
bapa gua mmg islamic
music harusla dr cd zikir terapi hafiz hamidun atau album maher zain

itu kenduri kawen
skang lu bygkan gua kna cr husben mcm mane
x ke haru tuh
gua risau jadi mcm sorang ahkak dpn rumah tukang jahit favorite gua
dh 52 thn x kawen
fuuuh



No comments:

Post a Comment